DAŇOVÁ A ÚČETNÍ KANCELÁŘ

sdílená kancelář účetní a daňová kancelář

SLUŽBY

SDÍLENÁ KANCELÁŘ je moderní způsob zřízení sídla a fungování kanceláře v místě, kde se nebudete muset každodenně fyzicky vyskytovat. Sdílená kancelář je alternativa ke klasickému řešení vlastních kancelářských prostor.


• Podnikáte převážně doma nebo na cestách, ale chcete mít sídlo společnosti v Praze na dobré adrese?
• S podnikáním začínáte a nechcete nést vysoké náklady spojené se zařizováním kanceláře?
• Chcete realizovat svoje občasná jednání s klienty v Praze v moderních a reprezentativních prostorách?
• Pro podnikání nepotřebujete vlastní sekretariát, ale pouze profesionální asistentské služby?
• Chcete využít výhody sdílení nákladů pronájmu a administrativních služeb ?


Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli „ano“, pak je pro vás sdílená kancelář  a sídlo v Praze to pravé řešení !



Co všechno vědět o SDÍLENÉ KANCELÁŘI

Základní vysvětlení pojmu SDÍLENÁ KANCELÁŘ:
Sdílená kancelář je alternativou ke klasickému řešení vlastních kancelářských prostor. Je to místo, kde bude Vaše kancelář fungovat, i když se tam fyzicky nebudete vyskytovat.

Pro koho je SDÍLENÁ KANCELÁŘ vhodná:
• pro subjekty, které nepotřebují k podnikání vlastní kancelář;
• pro začínající podnikatele;
• pro subjekty, jejichž zástupci pracují převážně na cestách a nepotřebují zázemí klasického kancelářského typu;
• pro podnikatele, pro něž není vhodné, aby měli sídlo firmy na své soukromé adrese;
• pro podnikatele, kteří chtějí mít sídlo firmy mimo město svého trvalého bydliště;
• pro všechny výše uvedené, kteří chtějí mít administrativní služby profesionálně zajištěny.

Jaké jsou hlavní výhody SDÍLENÉ KANCELÁŘE:
• zajišťuje administrativní servis na profesionální úrovni;
• snižuje náklady za provoz ve srovnání s klasickou kanceláří;
• zvyšuje firemní prestiž a konkurenční výhody;
• řeší spolehlivě jednání s úřady.

Navíc SDÍLENÁ KANCELÁŘ přináší:
Kromě dobré obchodní adresy přináší sdílená kancelář svým klientům zabezpečení administrativní podpory, na něž při podnikání sami nemají časový prostor. Sdílená kancelář zabezpečí příjem, evidenci a následné vyřizování došlé korespondence. Sdílená kancelář profesionálně převezme a následně předá důležité telefonní vzkazy. Společná recepce sdílené kanceláře bezpečně zajistí klientům požadovaný styk s veřejností a úřady, předá potřebné informace o všech ohlášených i neočekávaných návštěvách. Sdílená kancelář zajistí možnost reprezentativního a moderního zázemí pro jednání s obchodními partnery nebo klienty.

Speciální možnost využití SDÍLENÉ KANCELÁŘE:
Sdílená kancelář je vynikající možností pro podnikatele, kteří potřebují mít registrovanou provozovnu v hlavním městě ČR k rozšíření svých aktivit. Bez výrazných počátečních nákladů mohou okamžitě získat dobrou obchodní adresu a spolehlivý asistentský servis.

 

 

 


novinky

NOVINKY

20.09.2016 0

0


podporujeme

PODPORUJEME

www.zeuritia.com/

www.nfpodporahudby.cz/slovaczech.html



spolupracujeme

SPOLUPRACUJEME

Máte svoje daně a účty
pod profesionální kontrolou?