O nás

Naše historie, dlouhodobé hodnoty a způsob spolupráce

Naše minulost a přítomnost

Historie naší firmy a dlouhodobé hodnoty

V oblasti daňového poradenství a účetnictví působíme již od roku 1995. Spolu s přibývajícími klienty roste i náš tým odborníků a nabyté zkušenosti. Neustále se vzděláváme a sleduje aktuální trendy, abychom dokázali našim klientům odborně radit a pomáhat. Mnoholetá praxe a kontinuální vzdělávání se v oboru nás naučily, jak co nejefektivněji nastavit spolupráci a vyhovět individuálním potřebám zákazníků. Naší hlavní hodnotou je profesionální přístup, pečlivost a spolehlivost. Nabízíme služby na nejvyšší úrovni a vždy dodržujeme dohodnuté termíny.

Naši zaměstnanci pracují s 8 ekonomickými softwary. Naší hlavní činností je vedení účetnictví a daňové poradenství, ale zabýváme se také zakládáním a likvidací společností, poskytováním virtuálních sídel a nabízíme služby sdílených kanceláří. Naše společnost je členem Komory daňových poradců a striktně dodržují její kodex.

Účetní a daňová kancelář Acta M, Praha 8

Naší prioritou je spolehlivost, odbornost, pečlivost, rychlost, flexibilita, diskrétnost a spokojený klient bez starostí.

Způsoby spolupráce

Zakládáme si na 100% spolehlivosti a flexibilitě. U každého klienta volíme individuální přístup, protože jen s ním dokážeme nastavit ideální formu spolupráce.

Externí spolupráce

Poklady fyzicky nebo elektronicky doručíte do naší kanceláře. My je následně zpracujeme prostřednictvím ekonomického softwaru a předáme vám konkrétní výstupy potřebné pro splnění povinností vůči státu.

Externí online spolupráce

Z našich kanceláří se napojíme online na váš ekonomický software a doklady zpracujeme prostřednictvím vzdáleného přístupu. Díky tomu máte veškerá svá data a jejich výstupy okamžitě k dispozici v prostředí, ve kterém jste zvyklí pracovat.

Interní spolupráce

Naši odborníci zpracují všechny vaše doklady přímo u vás v kanceláři a s vaším ekonomickým systémem. Díky tomu máte veškerá svá data a jejich výstupy okamžitě k dispozici a nemusíte nám podklady doručovat elektronicky nebo osobně.

Interní online spolupráce

Prostřednictvím vzdáleného přístupu vás napojíme na náš ekonomický systém POHODA a vaše doklady zpracujeme na dálku z našich kanceláří. Díky tomu máte veškerá svá data a jejich výstupy okamžitě k dispozici a můžete s nimi pracovat v reálném čase.

spokojených klientů díky nám ušetří čas i peníze každý rok
0 +
let zkušeností v oboru
0 +
klientů nám důvěřuje již více než 10 let
%

Kontakty

Zavolejte nám nebo napište přes formulář níže.

Každé podnikání je specifické, k našim klientům tedy přistupujeme individuálně.
Ozvětě se nám, připravíme pro vás cenovou nabídku na míru.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.